سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تولید و فروش داچیا ساندرو در مراکش

ارسال شده توسط علیرضا شایسته در 88/6/11:: 4:23 عصر

مدل جمع و جور و جادار داچیا ساندرو هاچ بک برای فروش به بازار مراکش پیوست و خانواده داچیا را که پیش از این شامل مدل لوگان و لوگان MCV بود ، بیش از پیش گسترش داد.

به گزارش خبرخودرو ، فروش مدل داچیا ناندرو از 18 ژوئن سال 2009 در مراکز آغاز شده و از گارانتی سال / یکصد هزار کیلومتر بهره می برد.

مدلهای تولیدی در بازار مراکش در کارخانه SOMACA گروه رنو در کازابلانکا ساخته می شوند. داچیا در پایان ماه آورزیل سال 2009 ، پس از رنو ، دومین برند پرفروش خودروهای ساری اینبااز را در اختیار داشته است . مدل لوگان از سال 2006 پر فروش ترین خودروی بازار مراکش محسوب می شود و از زمان ورود به بازار ، 48000 دستگاه از مدل به فروش رسیده است.

گروه رنو با تولید مدل داچیا ساندرو در مراکش به رشد بین المللی خود ادامه می دهد. کارخانه SOMACA پس از آغاز به کار کارخانجات رنو در کوریتیبا (برزیل) ، سوفازا (کلمبیا) و پیتشتی (رومانی) و تأسیسات تولیدی نیسان در راسلین (آفریقای جنوبی) ، از آخرین امکانات پلت فرم لوگان بهره مند شده است.

مدل داچیا ساندرو با فروش کلی 76500 دستگاه - عمدتاً در اروپا – از ماه ژوئیه سال 2008 که وارد بازار شده است ، موفق شده تا مشتریان بیشتری را جذب خود کند که در پی مدل هاچ بک جمع و جور ، جادار و قابل اطمینانی می باشند.






بازدید امروز: 10 ، بازدید دیروز: 5 ، کل بازدیدها: 455696
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ