سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ماکسیما، کیفی ترین خودرو ایران

ارسال شده توسط علیرضا شایسته در 89/3/8:: 8:19 عصر

بر اساس اعلام نتایج آخرین رده بندی کیفی از جانب شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، ماکسیما، کیفی ترین خودرو کشور شناخته شد.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، بر اساس اعلام نتایج آخرین رده بندی کیفی ترین خودروهای ساخت داخل، ماکسیما در جایگاه اول کیفی ترین خودرو کشور قرار گرفت.

خودرو مگان شرکت پارس خودرو نیز همچون هفته های قبل در رده کیفی ترین خودروهای کشور قرار گرفت و مکان سوم جدول رده بندی کیفی ترین خودروهای ساخت داخل را به خود اختصاص داد و تندر90 شرکت ایران خودرو در مقام چهارم و 206 معمولی و SD این شرکت نیز که درهفته های گذشته و در غیاب خودرو ماکسیما به سطح بالای جدول آمده بود در مکان ششم و هفتم جدول قرا گرفت.

در آخرین رده بندی اعلام شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در هفته 7 سال 1389، خودرو مگان ساخت شرکت پارس خودرو حائز کسب سطح کیفی A+، به عنوان بالاترین سطح کیفیت شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران شد.

شرکت پارس خودرو در سال 89 نیز همچون سالهای گذشته با هدف ماندگاری در عنوان کیفی ترین خودروساز کشور و تبدیل شدن به کیفی ترین خودروساز خاورمیانه، تولید خودروهای خود را با شمارگان و کیفیت بسیار بالا ادامه خواهد داد و با کار مضاعف و همت مضاعف از همه توان خود در جهت بالابردن ضریب ایمنی و رفاهی متقاضیان استفاده خواهد کرد.

شرکت پارس خودرو با تکیه بر افزایش کیفی بر کلیه محصولات خود و پرهیز از بزرگنمایی تک محصولی ، با ورود خودروهای جدید دیگری به سبد محصولات با کیفیت خود مانند نیسان تینا و نیسان قشقایی، پارس خودرو گامهای بلند دیگری در عرصه تولید خودروهای با کیفیت و ایمن در کشور برداشته است.





بازدید امروز: 1 ، بازدید دیروز: 16 ، کل بازدیدها: 455647
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ