سفارش تبلیغ
صبا ویژن

(بدون عنوان)

ارسال شده توسط علیرضا شایسته در 88/3/19:: 11:53 عصر
ظرفیت سنگ‌آهن سنگان به 5/1 میلیون تن رسید
معدن و توسعه: ظرفیت تولید سنگ‌آهن دانه‌بندی شده در معادن سنگان به 5/1 میلیون تن در سال رسید.
به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، با افتتاح دو خط جدید تولید این ماده معدنی، ظرفیت تولید سنگ‌آهن سنگان 5/2 برابر افزایش یافت.
احمدعلی هراتی‌نیک معاون وزیر صنایع و معادن در مراسم افتتاح این طرح‌ها گفت: ظرفیت جدید تولید در این ناحیه معدنی، با استفاده از امکانات فعلی معدن و با سرمایه 6 میلیارد تومان ایجاد شده است.
وی که در جمع مسئولان استان خراسان‌رضوی سخن می‌گفت، تصریح کرد: این طرح‌ها به‌عنوان فعالیت جنبی، طرح اصلی محسوب می‌شوند.
محل تغذیه طرح‌های دانه‌بندی، ناحیه مرکزی سنگان است که تاکنون 70 میلیون تن ذخیره سنگ‌آهن در آن شناسایی شده است.
رئیس هیات عامل ایمیدرو اظهار داشت: طرح اصلی سنگان در فاز نخست راه‌اندازی کارخانه 6/2 میلیون تنی گندله است که تا پایان سال آماده افتتاح خواهد شد.  ...

معدن و توسعه: ظرفیت تولید سنگ‌آهن دانه‌بندی شده در معادن سنگان به 5/1 میلیون تن در سال رسید. به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، با افتتاح دو خط جدید تولید این ماده معدنی، ظرفیت تولید سنگ‌آهن سنگان 5/2 برابر افزایش یافت. احمدعلی هراتی‌نیک معاون وزیر صنایع و معادن در مراسم افتتاح این طرح‌ها گفت: ظرفیت جدید تولید در این ناحیه معدنی، با استفاده از امکانات فعلی معدن و با سرمایه 6 میلیارد تومان ایجاد شده است. وی که در جمع مسئولان استان خراسان‌رضوی سخن می‌گفت، تصریح کرد: این طرح‌ها به‌عنوان فعالیت جنبی، طرح اصلی محسوب می‌شوند. محل تغذیه طرح‌های دانه‌بندی، ناحیه مرکزی سنگان است که تاکنون 70 میلیون تن ذخیره سنگ‌آهن در آن شناسایی شده است. رئیس هیات عامل ایمیدرو اظهار داشت: طرح اصلی سنگان در فاز نخست راه‌اندازی کارخانه 6/2 میلیون تنی گندله است که تا پایان سال آماده افتتاح خواهد شد. وی یادآور شد: در ماه‌های باقی مانده امسال باید تمام کندی‌های سال‌های اخیر جبران شود. روانبخش امیری مجری طرح تجهیز معادن سنگان نیز پس از ارائه توضیحاتی درباره ظرفیت جدید سنگ‌آهن دانه‌بندی، از تسریع در روند اجرایی طرح گندله‌سازی خبر داد. به گفته وی، تا 3 ماه آتی، تجهیزات اصلی این پروژه وارد سایت می‌شود. امیری درباره برنامه اکتشاف در سنگان گفت: سال گذشته 26 هزار متر حفاری انجام گرفت که 70 درصد نسبت به مدت مشابه سال ماقبل رشد یافته بود. این در حالی است که تنها از ابتدای سال تاکنون 14 هزار متر حفاری صورت گرفته که رقمی بی‌سابقه در این ناحیه معدنی به‌شمار می‌آید. طبق برنامه پیش‌بینی شده قرار است تا پایان سال آینده 90 هزار متر حفاری مغزه‌گیری در ناحیه مرکزی انجام شود. عملکرد این برنامه تاکنون 3/45 هزار متر بوده است. از سوی دیگر، مساحت حوزه اکتشافی مقدماتی سنگان 2 به 600 کیلومتر می‌رسد که تا خردادماه 352 کیلومترمربع آن تحت عملیات اکتشاف قرار گرفته است. معادن سنگ‌آهن سنگان در شرقی‌ترین نقطه استان خراسان‌رضوی و هم‌مرز با افغانستان واقع شده است.





بازدید امروز: 22 ، بازدید دیروز: 41 ، کل بازدیدها: 456576
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ