سفارش تبلیغ
صبا ویژن

E کلاس کوپه هم لو رفت !

ارسال شده توسط علیرضا شایسته در 88/4/15:: 8:14 عصر

سلام دوستان

از نظراتتون متشکرم .

بابت تاخیر در بروز کردن وبلاگ ازتون عذرخواهی میکنم . به هر حال تک نویسنده بودن وبلاگ این مشکلات رو هم داره . من از همه ی دوستانی که قصد همکاری با این وبلاگ رو دارند و دست به قلمشون خوبه درخواست می کنم وبلاگ این بنده ی حقیر رو قابل بدونن و ما رو از مطالب خوبشون بهره مند کنن . البته مطالب با اسم خودشون منتشر میشه و در صورت تداوم همکاری یک شناسه ی کاربری جداگانه واسشون ایجاد میشه تا هر وقت خواستن وبلاگ رو به روز کنن .

در ضمن بیستمین شماره ی ماهنامه ی خودرو امروز منتشر شد . به همه ی خودرو دوستان و علاقمندان به صنعت خودروسازی توصیه می کنم که از مطالب خوب این مجله استفاده کنند . در این مجله مطالب جامع و کاملی از وضعیت خودروسازان آمریکایی و اروپایی گرفته تا جدیدترین خودروهای روز دنیا به چشم می خوره که در کنار یک پوستر جداگانه و ویژه نامه و CD مشخصات مینیاتور ( محصول جدید سایپا ) می تونه اوقات فراغت شما رو به خوبی پر کنه .

در ضمن نظر سنجی در مورد تندر 90 هم به پایان رسید . 595 نفر لطف کردند و در این نظر سنجی شرکت کردند . که نتایجش به شرح زیر است :

خودروی بسیار خوبی است و قیمت مناسبی نیز دارد .
27.9 درصد
(166 رای)
ارزش رقم پرداختی را ندارد و چندان چنگی به دل نمیزند .
24.03 درصد
(143 رای)
انتخاب سایر خودروها عاقلانه تر است .
13.95 درصد
(83 رای)
خودروی بسیار بدی است و مورد پسند من نیست .
16.13 درصد
(96 رای)
در بعضی موارد خودروی خوبی است ولی در سایر زمینه ها حرف چندانی برای گفتن ندارد .
17.98 درصد
(107 رای)

نظرسنجی بعدی در مورد خود وبلاگه که امیدوارم شرکت کنید .

منتظر نظراتتون هستم .

 

Mercedes E Class Coupe

 

2010 Mercedes E-Class Coupe Spy Photo

 

یکی از خوانندگان سایت های معتبر خودرویی چند روز پیش تصاویری را از نسل جدید E کلاس کوپه را به معرض نمایش گذاشت که در آن اغلب بخش های خودرو بدون پوشش دیده می شد .

این خودروی سفید رنگ که در تصویر مشاهده می کنید در نمایشگاه ژنو به معرض نمایش گذاشته خواهد شد .

چراغ های دو تکه با زوایای تیز ; جلوپنجره ای نسبتا بزرگ و خطوط تهاجمی از ویژگی های اصلی E کلاس کوپه است . حالت خشن خودرو با خط کمر مرتفع و خط موازی آن که بر روی رکاب در قرار دارد ; بیش از پیش احساس می شود .

آن طور که از تصاویر بر می آید این مدل مرسدس نیز به سقف پانورامایی مجهز خواهد بود .

E کلاس کوپه را می توان یک کوپه ی بزرگ دانست چرا که بر  روی پلاتفرم گونه ی سدان ساخته شده و البته شباهت های آشکاری نیز با آن دارد .

بخش هایی نظیر پره های جلوپنجره و حالت تند و تیز چراغ مواردی هستند که در سی کلاس نیز دیده می شود و حالت خطوط بدنه و محل قرارگیری آن ها نیز بی شک از مدل موفق CLS الهام گیری شده است .

در نمای عقب چراغ های نسبتا بزرگ و متمایل به طرفین در نوع خود جالب توجه هستند ولی به نظر می رسد کمی بیش از حد بزرگ طراحی شده اند .

جاگذاری چراغ ترمز بر روی صندوق ( که در نسل جدید ب ام و Z4 و رنو مگان کابریولت نیز دیده می شود ) در کنار خروجی های اگزوز ذوزنقه ای شکل جذابیت فوق العاده ای را برای این خودرو به ارمغان آورده است .

موتورهای V6 3/5 لیتری 300 اسب بخاری در کنار V8 5/4 لیتری جزء خانواده ی بنزینی ها هستند . انتظار می رود که انواع دیزلی نیز با پسوند 200 - 220 - 250 و 300 CDI عرضه شوند .

به هر حال تا معرفی این خودرو در نمایشگاه ژنو ما نیز همانند شما به تصاویر جاسوسی اکتفا می کنیم . ان شاءالله که با معرفی این خودرو بتوانیم مطالب جامعی رو خدمتتان تقدیم کنیم .

 

2010 Mercedes E-Class Coupe Spy Photo

.......................................................................................................................................................................................





بازدید امروز: 39 ، بازدید دیروز: 59 ، کل بازدیدها: 456130
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ