سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار روز خودرو ها

ارسال شده توسط علیرضا شایسته در 88/4/13:: 3:17 عصر

 

ب ام و محبوب قطعه سازان
"مجله ماشین" - بنابر اعلام مؤسسه اطلاع رسانی Automotive News که هر دو سال یکبار فهرستی از بهترین انتخاب های قطعه سازان را بر اساس معیارها و مطالعات مؤسسه معتبر نظرسنجی جی.دی.پاور تهیه و منتشر می کند


حراج اتومبیل مدیر عامل فراری
"مجله ماشین" - خودروی سوپر اسپرت فراری Fiorano 599 آقای «لوکا دی مونتزمولو» مدیر عامل کمپانی فراری در اقدامی خیرخواهانه به حراج گذاشته می شود.



ابهام در فصل آینده فرمولا
"مجله ماشین" - با اینکه طبق اعلام تشکیلات فرمولا وان 10 تیم آمادگی خود را برای حضور در رقابتهای فصل آینده این رقابت ها اعلام کرده اند



تعرفه واردات خودرو کاهش نیافته است
خبرگزاری مهر به نقل از معاون امور گمرکی گمرک ایران در حالی خبر از کاهش 5‌درصدی حقوق ورودی و ارزش گمرکی خودروهای وارداتی داد که این خبر را رییس ستاد مدیریت حمل و نقل و مصرف سوخت نیز اواسط ماه جاری در جریان نشست خبری خود اعلام کرده بود.


سوبارو وارد بازار خودروهای برقی شد
سوبارو نخستین خودرو برقی خود را روانه بازار کرد. در اقدامی غیرمنتظره شرکت ژاپنی سوبارو از عرضه نخستین خودرو برقی خود به بازار خبر داد.



لامبورگینی سبز
"مجله ماشین" وقتی قوانین سختگیرانه مصرف سوخت و بالا رفتن استانداردهای آلایندگی در رقابت های فرمولا وان هم تاثیر می گذارد،



منبع مجله ماشین : machinemag.com

گفتوگوی جالب و دیدنی آقای قالیباف در صندلی داغ

ارسال شده توسط علیرضا شایسته در 88/4/13:: 3:17 عصر

ممنون از اینکه وقت گذاشتین تا این کلیپ رو ببینین ، اگه قشنگ بود نظر بدین تا بازم از اینور کلیپ ها بگذارم .
دیگه فکر کنم وقتش باشه رو یکیاز تبلیغ های بالای ویلاگ کلیک کنی
طرز بارگذاری فایل:  ابتدا پلی را بزنید تا چند ثانیه از فیلم بگذره سپس مجددا پلی را بزنید  و فیلم را متوقف کنید سپس  منتظر پر شدن خط صورتی رنگ روبروی پلی بمانید(خط صورتی در وسط دکمه ی پلی و نشانگر زمان فیلم میباشد و پس از 20ثانیه به تدریج نمایان میشود) بعد از پر شدن خط میتوانید با زدن دکمه ی پلی فیلم را با سرعت بالا تماشا کنید.


اوتوبان کالیفرنیا به هاوایی

ارسال شده توسط علیرضا شایسته در 88/4/13:: 3:17 عصر
داستان بسیار جالب :
یک بنده خدایی ، کنار اقیانوس قدم میزد و زیر لب، دعایی را هم زمزمه میکرد.
نگاهی به آسمان آبی و دریای لاجوردین و ساحل طلایی انداخت و گفت: - خدایا ! میشود تنها آرزوی مرا بر آورده کنی؟ ناگاه، ابری سیاه، آ سمان را پوشاند و رعد و برقی درگرفت و در هیاهوی رعد و برق، صدایی از عرش اعلی بگوش رسید که میگفت: چه آرزویی داری ای بنده محبوب من؟مرد، سرش را به آسمان بلند کرد و ترسان و لرزان گفت: - ای خدای کریم! از تو می خواهم جاده ای بین کالیفرنیا و هاوایی بسازی تا هر وقت دلم خواست در این جاده رانندگی کنم !! از جانب خدای متعال ندا آمد که:- ای بنده ی من ! من ترا بخاطر وفاداری ات بسیار دوست میدارم و می توانم خواهش ترا برآورده کنم، اما، هیچ میدانی انجام تقاضای تو چقدر دشوار است؟ هیچ میدانی که باید ته اقیانوس آرام را آسفالت کنم ؟ هیچ میدانی چقدر آهن و سیمان و فولاد باید مصرف شود؟ من همه اینها را می توانم انجام بدهم، اما آیا نمی توانی آرزوی دیگری بکنی؟ مرد، مدتی به فکر فرو رفت، آنگاه گفت:- ای خدای من ! من از کار زنان سر در نمی آورم! میشود بمن بفهمانی که زنان چرا می گریند؟ میشود به من بفهمانی احساس درونی شان چیست؟ اصلا میشود به من یاد بدهی که چگونه می توان زنان را خوشحال کرد؟صدایی از جانب باریتعالی آمد که: ای بنده من ! آن جاده ای را که خواسته ای، دو بانده باشد یا چهار بانده ؟؟!!
نویسنده : محمد رضا باروتی

داستان جالب آبدارچی در شرکت مایکروسافت

ارسال شده توسط علیرضا شایسته در 88/4/13:: 3:17 عصر


مرد بیکاری برای سِمَتِ آبدارچی در مایکروسافت تقاضا داد. رئیس هیئت مدیره مصاحبهش کرد و تمیز کردن زمینش رو - به عنوان نمونه کار- دید و گفت: «شما استخدام شدین، آدرس ایمیلتون رو بدین تا فرمهای مربوطه رو واسه تون بفرستم تا پر کنین و همینطور تاریخی که باید کار رو شروع کنین...

مرد جواب داد: «اما من کامپیوتر ندارم، ایمیل هم ندارم!»
رئیس هیئت مدیره گفت: «متأسفم. اگه ایمیل ندارین، یعنی شما وجود خارجی ندارین. و کسی که وجود خارجی نداره، شغل هم نمیتونه داشته باشه.»
مرد در کمال نومیدی اونجا رو ترک کرد. نمیدونست با تنها 10 دلاری که در جیبش داشت چه کار کنه. تصمیم گرفت به سوپرمارکتی بره و یک صندوق 10 کیلویی گوجه فرنگی بخره. یعد خونه به خونه گشت و گوجه فرنگیها رو فروخت. در کمتر از دو ساعت، تونست سرمایهش رو دو برابر کنه. این عمل رو سه بار تکرار کرد و با 60 دلار به خونه برگشت. مرد فهمید میتونه به این طریق زندگیش رو بگذرونه، و شروع کرد به این که هر روز زودتر بره و دیرتر برگرده خونه. در نتیجه پولش هر روز دو یا سه برابر میشد. به زودی یه گاری خرید، بعد یه کامیون، و به زودی ناوگان خودش رو در خط ترانزیت (پخش محصولات) داشت ....

پنج?سال بعد، مرد دیگه یکی از بزرگترین خرده فروشان امریکاست. شروع کرد تا برای آیندهی خانوادهش برنامه ربزی کنه، و تصمیم گرفت بیمه عمر بگیره. به یه نمایندگی بیمه زنگ زد و سرویسی رو انتخاب کرد. وقتی صحبت شون به نتیجه رسید، نماینده بیمه از آدرس ایمیل مرد پرسید. مرد جواب داد: «من ایمیل ندارم.»

نماینده بیمه با کنجکاوی پرسید: «شما ایمیل ندارین، ولی با این حال تونستین یک امپراتوری در شغل خودتون به وجود بیارین.. میتونین فکر کنین به کجاها میرسیدین اگه یه ایمیل هم داشتین؟» مرد برای مدتی فکر کرد و گفت:


آره! احتمالاً میشدم یه آبدارچی در شرکت مایکروسافت.

نویسنده: محمدرضاباروتی


پخش تصاویر زنده و مستقیم حرم امام حسین (ع)

ارسال شده توسط علیرضا شایسته در 88/4/13:: 3:17 عصر


پخش تصاویر زنده و مستقیم از
حرم امام حسین (ع)
پخش تصاویر زنده و مستقیم از
حرم حضرت عباس (ع)
پخش تصاویر زنده و مستقیم از
حرم امام رضا (ع)
(برای دیدن تصاویر روی نوشته های سبز کلیک کنید)


روی آوردن به تجارت الکترونیکی برای مقابله با بحران اقتصادی

ارسال شده توسط علیرضا شایسته در 88/4/13:: 3:0 عصر
بر اساس مطالعات جدید صورت گرفته، فروشندگان آنلاین این روزها می‌کوشند به جای استفاده از روش‌های سنتی تبلیغاتی برای بازاریابی، ابزارهای جدید ارزان‌تر نظیر شبکه‌های اجتماعی Facebook.com، Twitter و پست‌های الکترونیکی را به‌کار برند تا از طریق آن‌ها بتوانند به جست‌وجوی بازارهای جدید پرداخته یا مشتریان کنونی خود را حفظ کنند.

این مطالعات توسط شرکت تحلیلگر [...]

درخواست 10 میلیون دلاری هکر برای پس دادن اطلاعات پزشکی

ارسال شده توسط علیرضا شایسته در 88/4/13:: 3:0 عصر
اطلاعات پزشکی مربوط به بیش از 8/3 میلیون بیمار از سایت اینترنتی دولتی ویرجینیای آمریکا که استفاده غیرقانونی از داروها را نیز دنبال می‌کند، سرقت شد و سارق این اطلاعات اعلام کرد که حاضر است در قبال دریافت 10 میلیون دلار این اطلاعات را برگرداند.

یادداشتی که از جانب این هکر در Wikileaks منتشر شده، به [...]

70 سال زندان، مجازات بزرگترین هکر جهان

ارسال شده توسط علیرضا شایسته در 88/4/13:: 3:0 عصر
سرانجام حکم دادگاه گری مکینن (Gary McKinnon) هکر انگلیسی - که با نفوذهای خود، به عنوان بزرگترین هکر جهان شناخته شده است - اعلام گشت.
مکینن 42 ساله که در گلاسکو به دنیا آمده، متهم است که به رایانه‌های پنتاگون و 98 شبکه رایانه-ای متعلق به ارتش و نیروی دریایی آمریکا و نیز ناسا حمله کرده [...]

مایکروسافت در حال جمع آوری اطلاعات برای Internet Explorer 9

ارسال شده توسط علیرضا شایسته در 88/4/13:: 3:0 عصر
اکنون و پس از انتشار نسخه RTM از مرورگر صفحات وب Internet Explorer 8 ، زمان آن فرا رسیده است تا فاز تحقیقات و آماده سازی نقشه ها برای Internet Explorer 9 شروع شود.

آیا در مرورگر اینترنت اکسپلورر 8 قابلیتی وجود نداشته و یا در آن ایرادی یافته اید؟ تیم برنامه نویسی و توسعه دهندگان [...]

جابجایی داده میان ابرها

ارسال شده توسط علیرضا شایسته در 88/4/13:: 3:0 عصر
در سال های اخیر شرکت هایی مثل آمازون، مایکروسافت و گوگل سردمدار عصر پردازش ابری Cloud Computing بوده اند. با استفاده از این تکنولوژی شرکت ها و افراد می توانند توان پردازش “کرایه” کنند و تنها به میزان نیازشان خدمات پردازشی خریداری نمایند. به مانند دیگر صنعت های نوظهور، نوآوری و خلاقیت در این حوزه [...]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >



بازدید امروز: 30 ، بازدید دیروز: 66 ، کل بازدیدها: 456306
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ