سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Nanocoating باعث افزایش بازده انرژی در صنعت می‌شود

ارسال شده توسط علیرضا شایسته در 88/3/19:: 2:27 عصر
اصطکاک یکی از عواملی است که می‌تواند باعث تخریب و نابودی هر وسیله‌ای در طی زمان شود. اجزا محرک یک دستگاه خود عامل بوجود آمدن اصطحکاک در دستگاه هستند بنابراین دستگاه نمی تواند همواره با یک راندمان ایده ال کار کند و باید به آن انرژی بیشتری داد شود.
اگر شما بتوانید یک ابزاری بسازید که [...]

پوشش‌های محافظ در برابر امواج مغناطیسی با فرکانس پایین

ارسال شده توسط علیرضا شایسته در 88/3/19:: 2:27 عصر
Integran technologies INC  یک شرکت پیشرو در فناوری نانو متالورژی  می‌باشد و شرکت‌های وابسته به آن عبارتند از : تکنولوژی مورف (TORONTO,CANADA) که در زمینه طراحی قطعات پیشرفته در صنعت خودرو سازی فعال است. تکنولوژی powermetal(CARLSBAD,CA)  که در زمینه تولید وسایل ورزشی و برآورده کردن خواسته‌های مشتریان فعالیت دارد و تکنولوژی سیستم‌های دفاعی که در [...]

ایران به دانش فنی تولید رزین های پودری دست یافت

ارسال شده توسط علیرضا شایسته در 88/3/19:: 2:27 عصر
سعید باستانی  معاون پژوهشی پژوهشکده رنگ ایران گفت : کشور به دانش فنی تولید رزین های مصرفی در پوشش های پودری دست یافت.
وی افزود : رزین های پودری که یکی از مواد اصلی تشکیل دهنده رنگ هستند، برای نخستین بار در کشور توسط این پژوهشکده تولید شد.
وی اظهار داشت : مواد تشکیل دهنده رنگ را [...]

مختصری درباره پوشش های سلولزی (پتینه)

ارسال شده توسط علیرضا شایسته در 88/3/19:: 2:27 عصر
صنعت ساختمان سازی نوین در جهان کنونی به دنبال به کار گیری گسترده از عایق ها, در سطوح مختلف سازه های مسکونی و تجاری است . این موضوع که سبک سازی سازه ها را سبب میشود عاملی بسیار اساسی در راستای مصرف بهینه انرژی در فضاهای عمومی است .  گروه اجرایی ایده نو با [...]

نانوتیوب‌های کربنی استحکام بخش پلاستیک‌های متداول

ارسال شده توسط علیرضا شایسته در 88/3/19:: 2:27 عصر
یک گروه تحقیقاتی از پژوهشکده‌ی Weizmann دریافتند که افزودن نانو تیوب‌های کربنی به دسته‌ی وسیعی از پلاستیک‌های تجاری می‌تواند به میزان قابل توجهی باعث افزایش استحکام آنها شود. فعالیتهای این گروه نمونه‌ای از دست یابی به کامپوزیت‌هایی با خواص بهبود یافته از ترکیب نانوتیوب‌های کربنی با پلاستیک‌ها و سایر مواد است.
PMMA یکی از پلاستیک‌های رایج [...]

لکسوس اتومبیل «نامرئی» تولید کرد

ارسال شده توسط علیرضا شایسته در 88/3/19:: 2:26 عصر

لکسوس اتومبیل «نامرئی» تولید کرد

این مدل لکسوس که LF-A نام گرقته است از رنگ آکریلیک شفاف استفاده شده است و شما می‌توانید به راحتی تمامی اجزای موتور و داخل ماشین را ببینید.

آیا شما می توانید در ذهن خود رانندگی با یک ماشین شفاف در اتوبان را تصور کنید؟

به گزارش شبکه ایران و به نقل از پایگاه اینترنتی "Playmedesign"شرکت لکسوس اقدام به طراحی یک مدل اتومبیل شفاف کرده است.

این اتومبیل با همکاری شرکت لکسوس و طراح معروف ژاپنی "Huzimoto Takesh" طراحی شده است.

در این مدل لکسوس که LF-A نام گرفته است از رنگ آکریلیک شفاف استفاده شده است و شما می‌توانید به راحتی تمامی اجزای موتور و داخل ماشین را ببینید.

به نظر می‌رسد این ماشین غیر قابل راندن باشد ولی نمی‌توان از طراحی عالی و ارگونومیک آن به راحتی گذشت.

هنوز سران شرکت لکسوس که از ارائه فناوری‌های مدرن غافل نمانده‌اند، در مورد اینکه آیا این ماشین وارد تولید انبوه می‌شود یا در موزه‌ها باقی می‌ماند اظهارنظری نکرده‌اند.


ویروس جدید هوشمند در ایران!! خیلی مواظب باشید.

ارسال شده توسط علیرضا شایسته در 88/3/19:: 2:26 عصر

ویروس جدید هوشمند در ایران!! خیلی مواظب باشید.

 

بخشی از این مقاله بصورت ترجمه از وبسایت مایکروسافت انجام شده است.

به دنبال شیوع نوع خاصی از ویروس هوشمند
نام ویروس: BarokPWSsteal.Trojan

نوع: NewTrojan II

درجه خطر: *******************(78%)

آنتی ویروس های شناساگر: Norton Anti virus 2004 - McAfee 2004

خطرات احتمالی: پر کردن Ram - پایین آوردن سرعت سیستم تا 1% - روشن و خاموش کردن مکرر مانیتور - داغ شدنCPU- و….

صورت ظاهری: فایل wcheckup.exe یا wcheckx.dll

راه نفوذ: از راه دانلود برنامه ها مخصوصا Keygen ها (احتمال قوی) - Update کردن برنامه دیکشنری Babylon (احتمال ضعیف)
توضیحات:

این خبر رو شاید تا حالاخونده باشید که 4 روز پیش یک ویروس هوشمند در اینترنت نفوذ یافته و این ویروس این قابلیت را دارد که در هنگام وجود آنتی ویروس غیر فعال می شود. ولی خود من دیروز این ویروس روی سیستمم اجرا شد ولی چون آنتی ویروس داشتم نتونست تخریبی روی سیستمم انجام بده!! ولی مدام آنتی ویروس پیغام وجود این تروجان را می داد که قابلیت پاک کردنش هم نداشت و قابل repair کردن هم نبود! این ویروس مشکوک در شاخه ای از ویندوز شما WinDrive\Windows\System32 و با نام فایل :wcheckup.exe یا wcheckx.dll ظاهر می شود. قابل پاک شدن نیست. و تا وقتی که آنتی ویروس فعال باشد هیچ فعالیت تخریبی انجام نمیدهد وای هنگامی که آنتی ویروس غیر فعال باشد این تروجان شروع به نمونه برداری از خود روی Ram می کند و حافظه رم شما را اشغال کرده سرعت را به حدی پایین آورده که ویندوز در عرض 2 ساعت بالا بیاید. مانیتور خاموش و روشن شود CPU شما را داغ کرده و شاید بسوزاند(بستگی به نوع آن دارد) و …. . این ویروس بسیار جانی و خطرناک که تا کنون راهی برای از بین بردنش کشف نشده بود تا اینکه راه جدیدی برای پاک کردن آن پیدا شد!!:


روش نابود ساختن:

ابتدا بوسیله آنتی ویروس هنگامی که Alert Virus داده شده مسیر و آدرس این فایل را بدست آورده و یادداشت کنید. - سپس برنامه Trojan Shield را نصب کنید. بعد از نصب در مسیر زیر: Start >>Program Files>> Trojan Shield >>TrojanShield Anti-Trojan.exe را اجرا کنید.

سپس به طرف دکمه Help رفته و دکمه About را کلیک کنید. - حال دکمه Register را زده و این کد ها را وارد کنید.

License Name : Sponge Uk
License Code : ACCESSKEY-7315

سپس Ok کنید. در این برنامه به دنبال آیکون Disinfect File بگردید. و آن را کلیک کنید. آدرس فایل ویروسی را که یادداشت کرده بودید را در اینجا پیاده کنید و در صفحه بعد گزینه Advanced Disinfection را تیک زده و در مربع Delete File علامت بزنید. و دکمه Disinfect را کلیک کنید. حال شما این فایل تروجان مرموز و خطرناک را از بین برده اید. یک صلوات بفرستید !!!

جلوگیری از آلوده شدن: بسیار سخت و شاید غیر ممکن. زیرا این ویروس به هر نحوی ممکن است فعال و در سیستم شما کپی شود.

روش کار این ویروس:

این ویروس مهلک یک فایل 0.25KB را (که معمولا هیچ مرور گری جلوی آن را نمی گیرد!!) در دایرکتوری Windows\System32 شما با نام جعلی qqyvbb.exe ذخیره می کند .بدون آنکه شما بفهمید. و یک فایل دیگر را بوسیله این فایل در کامپیوتر شما ذخیره می کند که معمولا حجم بیشتری دارد. سپس بدون اینکه هیچ آنتی ویروسی بفهمد در کامپیوتر باقی می ماند تا موقعی که هم به اینترنت متصل شود و هم در این لحظه ای که کانکت هستید سرور ویروس (که معلوم نیست کدوم آدم خدا نشناسی است) حلمه کند. در این لحظه تمامی سیستم هایی که این فایل را دارند و به اینترنت متصل هستند فعالیت خود را شروع کرده و آنتی ویروس شما را چک می کنند.اگر فعال بود منتظر غیر فعال شدن می ماند و اگر آنتی ویروستان غیر فعال باشد شروع به عمل می کند و یک سورس اصلی را اجرا کرده که هیچگونه سیستمی قابلیت مبارزه با آن را ندارد.

اگر تا کنون با چنین اخطاری در مورد ویروس مواجه نشدید 3 حالت دارد:

1) یا ویروس از هیچ طریقی به کامپیوترتان نفوذ نکرده است.

2) یا ویروس منتظر عمل و کانکت شدن است.

3) یا آنتی ویروس ندارید (و شاید آنتی ویروستان قدیمی باشد و آپدیت نشده) و تا کنون هم سرور ویروس شروع به حمله نکرده.

بنابراین اولین کاری که پس از خواندن این خبر می کنید این است که تا حمله به شما آغاز نشده آنتی ویروس جدید نصب کنید یا آنتی ویروستان را Update کنید. سپس در سیستمتان یک اسکن کلی انجام دهید .در موقع بروز خطر( سرعت پایین) ابتدا کامپیوترتان را فورا از برق کشیده و کیس را باز کنید- Ram خود را در آورده با یک رم دیگر موقتا معاوضه کنید. وسپس رم خود را با یک سیم (البته این کار یک کار تخصصی است و پاک کردن Ram را باید یک متخصص انجام دهد) Reset کنید.

 

منبع: امروزی آنلاین


Eur/aud

ارسال شده توسط علیرضا شایسته در 88/3/19:: 2:25 عصر
با عرض سلام خدمت اساتید محترم
من یک مبتدی...

نسخه چاپی ارسال به دوستان تبدیل مناظره موسوی و کروبی به محاکم

ارسال شده توسط علیرضا شایسته در 88/3/18:: 10:52 صبح
Image: http://www.farsnews.com/shares/img/print.gif (http://www.farsnews.com/printable.php?nn=8803171448) Image: http://www.farsnews.com/shares/img/email.gif (http://www.farsnews.com/mail.php?nn=8803171448&tt=)
مناظره تلویزیونی کروبی و...

تونل 6 هزار متری توحید 3 ماه دیگر افتتاح می‌شود

ارسال شده توسط علیرضا شایسته در 88/3/18:: 10:52 صبح
Image: http://www.farsnews.com/shares/img/print.gif (http://www.farsnews.com/printable.php?nn=8803171368) Image: http://www.farsnews.com/shares/img/email.gif (http://www.farsnews.com/mail.php?nn=8803171368&tt=)
وزیر امور اقتصاد و...
<      1   2   3   4   5   >>   >



بازدید امروز: 76 ، بازدید دیروز: 39 ، کل بازدیدها: 455982
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ