سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کروبی: از هواپیمای حامل مواد منفجره به عربستان خبر نداشتم

ارسال شده توسط علیرضا شایسته در 88/3/17:: 9:2 عصر
کروبی:
از هواپیمای حامل مواد منفجره به عربستان خبر نداشتم

در ادامه مناظره های تلویزیونی نامزدهای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شنبه شب آقایان دکتر "محمود احمدی‌نژاد" و حجت الاسلام و المسلمین "مهدی کروبی" با هم به مناظره پرداختند که به‌طور مستقیم از شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی پخش شد.

کروبی در ادامه مناظره با احمدی نژاد گفت:اولا در سال شصت وپنج اصلا لشکرقدسی وجود داشته یا نداشته نمی دانم و من سخنی نگفته ام.

کروبی افزود:ثانیا آنچه را که همیشه درآنجا (حج ) بیان می کردم براساس سیاست امام بود که صریح می گفت نه غربی نه شرقی و براساس مبنای حرف اما می گفتند ما می خواهیم راهپیمایی کنیم چون ما می خواهیم جهان اسلام را در مقابل این دوتا قراربدهیم. حالا یک داستانی ما با امام داریم که اگر آن را بگویم اینجا وقتم گرفته می شود ولی این داستان معلوم می کند که چقدر این پیرمرد حواسش دقیق بوده است. دریک مصاحبه ای من نکته ای را نگفته بودم ولی دو سه روز بعد احمد آقا تلفن کرده بودند. واقعا داستان عجیبی است.

یک سلسله مسایل دیگر را هم می گفتم که البته مواردی خلاف دستور امام تحرکهایی شده بود ولی نیروهای ما جلویش را گرفتند.بله همان مقطع مسلمانان بسیج شدند و خود حماسی ها و خود لبنانی ها هم قبول دارند،حرکتهای مردمی آن موقع که ازامام بود وایشان خط می داد، این وضع بوجود آمد.سال 65متاسفانه حادثه ای برای ما پیش آمد که یک هواپیما ازما گیرافتاد و بعد معلوم شد یک مقدار مواد منفجره در آن بوده و آن را نگه داشتند.بنده هم هیج خبرنداشتم اما با قاطعیت ایستادم وهمه مسوولان آن وقت هم هستند و آنچنان ایستادم تا همه آنها را گرفتم و آوردم. مگرسه تای آنها که اصلی بودندو آنجا ماندند.این درمورد آنچه که جنگ مسلحانه از آن یاد شد.

نکته بعدی صحبت شما مربوط به کارشناسان بود. ببینید در رابطه با کارشناسان جناب آقای احمدی نژاد که خودش فقط یک سوال را به من جواب داد ولی هی می گوید 10 سوال کردم یکی از آنها را جواب ندادید. من می گویم قوه قضاییه می گوید پرونده اردبیل این است.

به شما که عرض کنم، کارشناسان خودت. دانش جعفری، خوش چهره. افروغ، رهبر. اینها همه از یاران شما بودند اینها هم از دور شما رفته اند.

نکته سوم هم فرمودید،شما به یک جریانی وصل هستید ولی من وصل نیستم، چرا الحمدالله.آقای نقدی، آقای شریعتمداری، آقای صفار، اینها همه دوستان شما هستند. آیت الله مصباح یزدی. آیت الله جنتی. اشکالی هم ندارد. اینها اتفاقا نشان می دهد که شما به یک مجموعه خوب وصل هستید. حالا بعضی هم که حق استاد و شاگردی را فراموش می کنند و می آیند ومی گویند نوشته های ایشان هم مثل نوشته های امام است ببرید توی کتابها که تدریس بشود.

اما در رابطه با انقلابی بودنم. بله انقلابی هم هستم.همان انقلابی اما انقلابی حساب شده. منتها می گویم بیایید حساب شده با هم حرف بزنیم. چون اگر نسنجیده حرف بزنیم دشمن تراشی می کنیم. بنابراین من همیشه کاری به دولت ندارم حالا هم ازخودم دفاع می کنم. چه آنوقتی که درمحضررهبری بودم چه آن موقعی که درمجلس بودم. همیشه این یک کلمه حرف را می زدم و می گفتم ما باید انرژی هسته ای صلح آمیزش را بخواهیم. پافشاری بکنیم دفاع هم بکنیم، اما مذاکرات را هم قطع نکنیم. حتی گفتم سیاست یا سیاستگذاری با رهبری است. براین اساس هرچه گفته ام درچارچوب همین نظام گفته ام. بنابراین نه مذاکره کننده بودم ونه در جلسه بودم. فقط نتایج مذاکرات را ما وقتی می شنیدیم که گزارش به ما می دادند یا وقتی که ما را دعوت می کردند. چه درشورای امنیت که رییس آن رییس جمهور است و چه محضر رهبری. ما هم نظراتی می دادیم.

دربحث هولوکاستی که شما از آن سخن می گویید. ما هم می گوییم هلوکاست بالاخره یک قضیه شده یا نشده؟ این یک. حالا شما خیال می کنید که از وجود مقدس امام زمان یا سلمان فارسی دفاع کرده اید. بله این حرفتان که می گویید فلسطینی ها ازسرزمین شان آواره شده و صهیونیست ها آمده اند گرفته اند. خوب ما هم از روز اول پیشنهادی داشتیم. همین پیشنهادی که جمهوری اسلامی داد مبنی براینکه یک رفراندوم برگزار بشود.

درباره قضیه شهرام جزایری که دوسه بار شما تاکید کردید من گفتم. هرکسی اسمی ازما برد که ازنزدیکان شما هستند اصلا شما وارد بحث نشوید و حالا هم چون شما دوسه بار فرمودید، دراینجا توضیح می دهم که امام به بنده اجازه هایی داده اند که هیچکسی این اجازه ها را ندارد دوم اینکه پرونده من قبل ازانقلاب یک بخشی به امور مالی برمی گردد. یعنی اجازه داشتیم اولا به همین تناسب خیلی تیتر وار به آن اشاره می کنم. کمیته انقلاب اسلامی، آقای مهدوی، جهاد جناب آقای ناطق. کمیته سپاه مرحوم لاهوتی. اینها را به اینها دادند. بعد کمیته امداد را هم به من دادند. کمیته امداد برای اقشار آسیب پذیر بود. من این کار را می کردم. هرروز صبح می رفتم ازآیت الله صانعی پول می گرفتم. قبلا هم پول تحصن و سایر اینها همه بامن بود. من یکی دوبار شیراز رفتم. خوزستان رفتم. پول بردم وقتی امام وارد شد هفت میلیون آن موقع پول نزد من بود. من شدم مسوول کمیته امداد. بنابراین شهرتی پیدا کردم. توی اوراق فراوان است. از بیرون (مسلمانان داخل وخارج ) پولهایی برای من ارسال می شد. اموال مصادره ای به من می دادند که بین مردم تقسیم می کردیم. از دولت هم هیچ نبود. حساب های این هرچه بود جدا بود. این همه پولهایی که به ما دادند آقای جزایری را هم باز من عادت ندارم همیشه می خواهم برای خودم هزینه کنم. اصلا چه افراد یا اشخاصی پیش من آمدند. آقای جزایری را آوردند. دومرتبه هم ایشان پول داد. جمع آن هم 300 میلیون بود. دروغ هم نمی گویم. اگربیش ازاین هم بود حتی یک میلیارد هم اگر بود باز عنوان می کردم. قسم می خورم که ایشان هیچی درمقابل این پول ازمن نخواست. فقط گفت چون شما اینجا هستید برکت است.

الان هم باید به من پول بدهند. بنده که پول ندارم، پول نفت که خرج بکنم. من که پول تراکم شهرداری ندارم الحمدالله. بنده پول از مردم باید بگیرم وخرج بکنم. اینجوری هم که شما فکرمی کنید من فردا ورد می خوانم واین می شود طلا برای انتخاباتم خرج می کنم بالاخره عده ای باید به من بدهند.

اما حالا یک کسی بیاید بگوید یک ریال آن را ازجایی آورده اید،. حتی تلفن که معلومه، وقتی خود شما شهردار بودید من برای مسکن نمایندگان صحبت کردم. خوشبختانه این جزایری هیچی از من نخواست که من به کسی تلفنی بزنم.

چون من عادتم این است. الان ازآقای قالیباف بپرسید که چند تا نامه برایش نوشته ام. حالا هم به محض اینکه کسی مراجعه بکند، من می نویسم.

به خودایشان هم شاید تلفن کردم. ازجمله راجع به خانواده آقای قدوسی صحبت کردم. ایشان گفتند هیچ خبرندارم. خانم قدوسی گفت خودشان دستورداده است. یادتان باشد در مجمع تشخیص مصلحت ازشما سوال کردم این ساختمان خانواده قدوسی چرا اینجور شده و آن را گرفته اید، شما گفتید من خبرندارم. خانم قدوسی یعنی دخترآقای طباطبایی به من گفت که مادرشهید هست.همسرشهید هم هست.

متاسفم یک برگی لای اوراق است باید بگردم و آن را پیدا کنم. ببینید که رهبری چی نوشته است. با اینکه آیت الله شاهرودی ازنظر رهبری و ازنظرهمه ما عزیزاست، با حالت توبیخی زیرآن نامه وبه خط خودشان نوشته است، جناب آقای شاهرودی این شیوه کاری است که یک کسی پولی بدهد به کسی و آن فرد هم پول را درکارهای معمول خرج بکند، موجه هم هست. نه اوازاین چیزی خواسته نه این چیزی ازاو خواسته. هیچ کسی هم این وسط چیزی نخواسته. حالا چه افرادی موجه است. شان قوه قضاییه هم این نیست که این کار بکند. اینهم داستان آن پولی که شهرام جزایری به من داده است.


موسوی تنها متن از پیش تعیین شده را قرائت کرد

ارسال شده توسط علیرضا شایسته در 88/3/17:: 9:2 عصر
موسوی تنها متن از پیش تعیین شده را قرائت کرد

سروری با بیان اینکه در مناظره 13 خرداد آداب آن از سوی موسوی رعایت نشد گفت: تمام سوالاتی که از طرف احمدی نژاد مطرح شد از جانب موسوی بی پاسخ ماند و به نظر رسید آقای موسوی اساسا هیچ توجهی برای شنیدن سخنان احمدی نژاد ندارد و از قبل متنی را تهیه کرده و می خواهد آن را قرائت کند.

پرویز سروری در گفتگو بافارس، در خصوص مناظره احمدی نژاد و موسوی اظهار داشت: در این مناظره آداب آن از سوی موسوی رعایت نشد زیرا تمام سوالاتی که از طرف احمدی نژاد مطرح شد از جانب موسوی بی پاسخ ماند و به نظر رسید آقای موسوی اساسا هیچ توجهی برای شنیدن سخنان احمدی نژاد ندارد و از قبل متنی را تهیه کرده و می خواهد آن را قرائت کند.

وی ادامه داد: به همین دلیل ابهامات زیادی در اذهان عمومی ایجاد شد و کاندیداها باید بدانند مناظره برای تنویر افکار عمومی است و اگر به صورت یک اتوبان غیر مرتبط انجام شود و پاسخی برای سوالات مطرح شده نداشته باشد، ابهام ایجاد می کند.

سروری افزود: این در حالی بود که احمدی نژاد برای تمام سخنان موسوی پاسخ داشت و مردم پاسخی را دریافت می کردند.

وی در خصوص افشاگری‌های احمدی نژاد در این مناظره تصریح کرد: مسئولان جمهوری اسلامی که زحمات زیادی در جهت اعتلای جمهوری اسلامی داشته اند باید بدانند عده ای دور آنها جمع می شوند و از موقعیت و مقام آنها سو استفاده می کنند و خود را در حاشیه امنیت دانسته و فکر می کنند در زیر چتر حمایتی آنها هیچ کس نمی تواند وارد حیاط خلوت آنها شود.

پرتاب موفقیت آمیز موشک دوربرد سجیل2

ارسال شده توسط علیرضا شایسته در 88/3/17:: 9:0 عصر

 

رئیس‌جمهور از شلیک موفق موشک پیشرفته و زمین به زمین سجیل 2 خبر داد.
به گزارش فارس، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور کشورمان پیش از ظهر دیروز طی سخنانی در جمع مردم استان سمنان که جزو برنامه‌های سفر دوم هیات دولت به این استان بود، با اشاره به پیشرفت‌های علمی استان سمنان گفت: یکی ازپیشرفت‌های ملت ایران در بخش هوا و فضا است و امروز سکوهای پرتاب موشک‌های ایران در سمنان مستقر است و ماهواره امید که امید و آرزوی ملت ایران است از این استان به آسمان پرتاب شد و در آینده نه چندان دور نیز موشک‌هایی با قدرت بیشتر و موشک‌های دوربردتر به فضا پرتاب خواهیم کرد.
احمدی‌نژاد با اشاره به گفتگوی خود با سردار نجار وزیر دفاع کشورمان که در مسیر حرکت به استان سمنان انجام شده است، گفت:‌ می‌دانید که موشک‌های شهاب و سجیل جزو موشک‌های زمین به زمین محسوب می‌شوند. سجیل موشکی چند مرحله‌ای است و پس از اینکه وارد جو شد به ماورای جو وارد می‌شود و پس از آن از جو خارج شده و به نقطه هدف برخورد می‌کند.
رئیس‌جمهور در ادامه اظهار داشت: وزیر دفاع در مسیر حرکت من به این استان در تماسی که با من داشت خبر خوشی را اعلام کرد و گفت: به لطف خداوند و امام عصر موشک سجیل 2 که دارای فناوری پیشرفته‌ای است از استان سمنان شلیک شده و دقیقا به هدف مورد نظرش برخورد کرده است.
احمدی‌نژاد همچنین افزود: ‌این موشک با سوخت جامد کار می‌کند لذا قدرت تحرک و برد بالایی دارد و بخش مهمی از فناوری موشکی ما مسئله سوخت آن است و وزیر دفاع به من گفت که پیش از اینک این موشک را آزمایش کنیم از قرآن کریم مدد گرفتیم که آیه 68 سوره هود آمد که در آن خداوند فرموده است، وقتی اراده خداوند برای نابودی دشمن حضور پیدا کند، خداوند افرادی که بی‌جهت در صدر و بالا قرار گرفته‌اند را به زیر خواهد کشید و بارانی از سنگ که در قرآن به سجیل تشبیه شده است، بر سر آنها فرود خواهد آورد. این موشک نیز امروز نام سجیل را بر خود دارد و امروز پیروزی کامل نصیب ملت ایران و سازمان هوافضای ایران شده است.


معجزه ریاضی قران مجید

ارسال شده توسط علیرضا شایسته در 88/3/17:: 9:0 عصر
معجزه پیامبر اسلام(ص) و افتخار تمامی مسلمانان جهان کتاب اسمانی به نام قران است.این کتاب سرشار از معجزات شناخته و ناشناخته ای است که همه ی انسانها با هر دین و مذهبی را به خود جذب کرده است.این معجزات دلیلی بر حقانیت و الهی بودن قران است و ثابت میکند در این کتاب هیچگونه تحریفی انجام نشده است.برای دیدن قسمت کوچکی از این معجزات به ادامه مطلب مراجعه کنید.

جنگ : سرباز امریکایی-شرت صورتی و دمپایی

ارسال شده توسط علیرضا شایسته در 88/3/17:: 9:0 عصر

زَکری وُید- سرباز 19 ساله امریکایی در افغانستان در حال خواب بود وقتی که جنگجویان طالبان به کمپ سربازان امریکایی حمله کردند. زکری بدون اینکه فرصت پوشیدن کامل یونیفورمش را پیدا کند مجبور شد جلیقه ی ضد گلوله پوشیده وبا شورت و دمپایی اسلحه به دست گرفته و ...



دختر موتور سوار به همراه مادرش در یکی از خیابان‌های تهران

ارسال شده توسط علیرضا شایسته در 88/3/17:: 9:0 عصر

خلاقیت یک دانشجوی دختر برای کار دانشجویی

ارسال شده توسط علیرضا شایسته در 88/3/17:: 9:0 عصر

عکسهایی از زوایای عجیب

ارسال شده توسط علیرضا شایسته در 88/3/17:: 9:0 عصر

آشنایی با Gprs

ارسال شده توسط علیرضا شایسته در 88/3/17:: 8:54 عصر

شبکه و سیستمهای مخابراتی  :


مقاله:  آشنایی با Gprs

به منظورپاسخگویی به نیازمشترکین ارتباطات سیارجهت استفاده ازسرویس های اینترنتی به صورت بی سیم وبه عنوان یک جهش اساسی به منظورنیل به نسل سوم تلفن همراه می توان ازgprs استفاده نمود. هم اکنون در21کشورجهان ( 45اپراتور ) ازgprs استفاده  می شود و166 اپراتور نیزدرحال ایجادgprs می باشند. Gprs، یکی ازسرویس هایی می باشد که می توان بااضافه کردن تجهیزات ان به شبکه تلفن همراه نسل سوم، سرویس های متنوعی باماهیت دیتاازجمله ارسال تصویر رابه مشترکین ارایه نمود. شبکه gprs نیزقادربه ارایه سرویس های دیتا می باشد، لیکن دوتفاوت وجوددارد. اولانرخ ارایه دیتادرgsm پایین می باشد. نرخ ارایه دیتا در Gsm طبق محاسبات تئوری تاحد171کیلوبیت برثانیه می تواند به مشترکین ارایه شود. ثانیا" شبکه gsm ذاتا" برای ساماندهی سرویس صوتی ساخته شده است لیکن gprs دارای خصلت سوییچینگ پاکتی بوده که برای ارسال دیتا ساخته شده است. شبکه gprs ، درحقیقت دارای چندنودخاص می باشد که درکنارشبکه gsm نشسته وسرویس دیتارامستقل ازصوت ساماندهی می کند.

برای مشاهده ادامه متن بر روی ادامه مطلب کلیک کنید

ادامه مطلب...

برق اضطراری سیستمهای ایمنی وحفاظتی

ارسال شده توسط علیرضا شایسته در 88/3/17:: 8:54 عصر

برق اضطراری سیستمهای ایمنی وحفاظتی

در سیستمهای ایمنی وحفاظتی نظیر سیستم اعلام حریق و سیستم تلویزیون مدار بسته یاسیستم اعلام سرقت برق اضطراری جزو ضروریات سیستم بوده و بسیار مهم میباشد.معمولا چون ولتاژ تغذیه این سیستمها ولتاژ پایین dc ودر حدود 6 و 12و 24 ولت میباشد لذا در خود تابلوی اصلی سیستم محلی برای باطریهای اضطراری در نظر میگیرند.این باطریها به مدار الکترونیکی تابلو وصل میگردند و در زمان وجود برق شهر توسط سیستم شارژ وآماده نگه داشته میشوند وهنگام قطع برق شبکه بدون تاخیر وارد مدار شده وبرق اضطراری سیستم را تامین مینمایند. مدت زمان تامین برق اضطراری بستگی به ظرفیت باطریهای مورد استفاده و مصرف سیستم دارد.مشخصات باطری مورد نیاز معمولا در راهنمای پانل اصلی ذکر میگردد.در صورت طولانی شدن زمان قطع برق شهر در اینگونه سیستمها باید قبل از اینکه شارژ باطری پایین بیاید و باطری کارآیی خود را از دست بدهد آنرا با باطری پر تعویض نمود.


<   <<   6   7   8   9   10   >>   >



بازدید امروز: 83 ، بازدید دیروز: 49 ، کل بازدیدها: 456686
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ